assignment..!!!

sedih sangat2..da bape lame aku xupdate blog ni.. MEMANG..! sangat2 lame aku xmeng'update'kan blog ni..macam2 benda aku nk taip,,ntah sempat atau x je..UWWWWAAAAAAAAAA..!!!!
sekarang ni da bulan puasa,,first day aku sahur jauh dari family,,mcm xcayek jep..berbuka pn ngn kengkawan je bukan ngn fmily..aku ni dikira beruntung lagi la daripada mmbe aku tuh..mmbe2 aku family dorg sumenye duk jao dari dorg..aku dalam mase sejam lebih je boley balik uma..dorg berjam2 baru sampai uma..dah la bulan puasa,,assgnmnt belambak,,kalo xtest..kuiz..kalo xkuiz..test..bapak giler aku tension skg ni..mcm mne laa nk stdy mcm ni..maklumlaa aku kan still baru lg.. COME ON FINA ..! wake up..!! xkan awl2 lagi aku da nak give up kot..aisshh..!! aku xleyh mcm ni.. da laa besok nk kena present MGT..satu benda pun aku xwat lagi..( tapi skg da wat laa,,sambil2 online kan blog n facebook nii..),,cume xbape confirm lagi laa betol ke x?..adoyai..sakit jiwa parak da ni..isnin ni pulak test CTU (agama laa..)..satu benda aku xbace lagii..macam mne laa aku nk berjaya kalo asyik main2 macm ni je...sooo..!! da points is...jangan MALAS..!!hehehehe


~ sekian~


p/s : da malas nak taip lagi da..:D

No comments:

Post a Comment